Foto Ansare Anwar.

     dengan sekuntum bunga ini ku ungkapkan perasaan ini agar kaw taw betapa besar perasaan ku slama ini aku rasa … di waktu ini ku mencoba tuk u ngkapkan, agar kaw taw betapa besar perasaan ku slama ini aku pendam…..    

     dengan ini agar kau bisa mengerti…. dalam kesungguhan hati dan perasaan ini…

    Dalam diam ku measkan . dalam sunyi ini aku bertanya demi kata kurangkai, demi bait kata kata aku rangkay…… dengan kesungguhan hati ini … dlam kesunyian ini . hanya ini yang mampu aku ungkapkan. dalam kesungguhan hati , betapa besar perasaan ini . dalam sadar mu . namun slama ini engkau ytak mengerti…. 

       Salam sunyi sepi ……. ingin ku ungkapkan perasaan gundah hati in, namun bibir ini tak mampu untuk mengungkapkan dlam slam ini aku rasa….. 

                                Salam sunyi sepi …….

                 dalam sunyi sepi hati ini merintih

                                                                                                       salam manis hati terguris…. malam sunyi ku                                                menemani…..

Tinggalkan Balasan

